Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Indeks

female, 27






credits
murderscene
1234
I don't need any help to be breakable, believe me.
ponedjeljak, 25.05.2015.
female, 22
borderline bipolar
bulimia nervosa


odavno me ove riječi i brojevi ne opisuju. ipak, teško mi je odvojiti se od njih. jer nekako... to je jedino konkretno, ili je bar bilo, kada sam ja u pitanju. to su mi rekli, dakle to jesam.

i još uvijek se čvrsto držim za dijagnoze uspostavljene prije osam godina, jer je jako teško prihvatiti da si zapravo konstantno mijenjanje.

ništa u mom životu nije čvrsto. zato se u turbulentnim razdobljima vraćam jedinom što poznajem.

i to je loše.

to je jako loše.

opet zbrajam i oduzimam. opet vadim krojački metar iz ladice. opet mi brojevi diktiraju raspoloženje.

želim biti dovoljno jaka da prihvatim ono što jesam.

female, 23
undefined


| 22:41 | Komentari (1) | On/Off | Print | # |